В 2022-2023 навчальному році

атестовані такі педагоги:

1) вихователь Вікторі Олександрівна КОЛОСЮК на відповідність займаній посаді та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;

2) вихователь Олена Володимирівна ТАТАРИНА на відповідність займаній посаді та присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»;

3) вихователь Тетяна Миколаївна СКЛЯР на відповідність займаній посаді та раніше встановленому 11 тарифному розряду;

4) вихователь Тетяна Миколаївна ПРОЦЕНКО на відповідність займаній посаді та раніше встановленому 11 тарифному розряду;

5) музкерівник Людмила Миколаївна РОМАНЕЦЬ на відповідність займаній посаді та раніше встановленому 9 тарифному розряду.


ЗВІТ

про атестацію педагогічних працівників ЗДО (ясел-садка) № 42

за 2022/2023 навчальний рік

КОЛОСЮК Вікторія Олександрівна у ЗДО (яслах-садку) № 42 на посаді вихователя працює з травня 2001 року. За час роботи у закладі дошкільної освіти зарекомендувала себе як відповідальний педагог, з високим рівнем професіоналізу. Вона відмінно володіє ефективними формами і методами педагогічної діяльності, враховує в своїй роботі індивідуальні особливості вихованців. Поглиблено працює над темою «Малятам про англійську мову». Враховуючи велике значення вивчення іноземної мови в розвитку дитини, вона розробила методичні рекомендації для вихователів по проведенню гурткової роботи з навчання дошкільнят англійської мови; зробила підбір ігор англійською мовою для дошкільників (аудіювання, мовлення, рухливі ігри). Оформила збірку дитячих віршів та пісень англійською мовою для вивчення з дітьми дошкільного віку. При вивченні іноземної мови з дошкільнятами вихователь надає перевагу ігровим формам роботи з дітьми, використовує яскраві наочні матеріали, дидактичні ігри, художнє слово, музичний супровід, коректурні таблиці, ІКТ. Завдяки системному навчанню дітей англійської мови, в дітей розвинені навички розуміння англійської мови , навички говоріння, сформоване позитивне ставлення до англійської мови як ще одного засобу спілкування. Вікторія Олександрівна приймає активну участь в методичній роботі дошкільного закладу, в проведенні засідань професійних спільнот вихователів міста, проводить просвітницьку роботу з педагогами і батьками вихованців. Колосюк В.О. користується авторитетом серед батьків, колег, дітей. Вікторія Олександрівна дисциплінована, доброзичлива, культурна, врівноважена, товариська людина.

ТАТАРИНА Олена Володимирівна у ЗДО (яслах-садку) № 42 на посаді вихователя працює з вересня 1998 року. За час роботи у закладі дошкільної освіти зарекомендувала себе як відповідальний, творчий, артистичний педагог, з високим рівнем професіоналізму. Вона добре володіє ситуацією у дитячому колективі, враховує у роботі індивідуальні особливості своїх вихованців. Поглиблено працює над темою «Емоційно-ціннісний розвиток дошкільників». Олена Володимирівна проводить інтерактивні форми роботи з дітьми по емоціно-ціннісному розвитку, формує в них позитивні емоції, працює над зміцненням психічного здоров’я дошкільників. Вихователь створила розвивальне середовище, структурним елементом якого є Куток емоційного розвантаження, в якому створені умови, які дають можливість відпочити, заспокоїтися, позбутися негативних емоцій. Виготовила розвиваючі ігри з емоційно-ціннісного розвитку, розробила колірний тест по визначенню настрою у дітей дошкільного віку. Олена Володимирівна приймає активну участь в методичній роботі закладу дошкільної освіти, в проведенні засідань професійних спільнот вихователів міста, проводить просвітницьку роботу з педагогами і батьками вихованців. Татарина О.В. користується авторитетом серед батьків, колег, дітей. Олена Володимирівна дисциплінована, доброзичлива, культурна, товариська людина.

ПРОЦЕНКО Тетяна Миколаївна у ЗДО (яслах-садку) № 42 на посаді вихователя працює з червня 2018 року. За час роботи у закладі зарекомендувала себе як відповідальний, ініціативний, творчий педагог, з високим рівнем професіоналізму. Вона добре володіє ситуацією у дитячому колективі, враховує у роботі індивідуальні особливості своїх вихованців. Поглиблено працює над темою «Розвиток дрібної моторики дітей дошкільного віку під час різних видів діяльності». Це сприяє розвитку пам’яті, логіки, мови, мислення дошкільників та засвоєнню ними необхідних знань, умінь, навичок для становлення всебічно розвиненої особистості. Проценко Т.М. створила розвивальне середовище, структурним елементом якого є центр розвиваючих ігор «Пальчиками граємось, весело навчаємось», природне стимулююче середовище, де діти проявляють творчу активність. Завдяки системному використанню в освітньому процесі пальчикових ігор та гімнастики, ігор з дрібними предметами, використання шнурівок, пальчикового театру у дітей розвивається пам’ять, мова, мислення, увага, що є запорукою становлення всебічно розвиненої особистості. Тетяна Миколаївна проводить просвітницьку роботу з педагогами та батьками вихованців, є активним учасником семінарів. Приймає активну участь у проведенні театралізованих вистав, тематичних святах закладу. Тетяну Миколаївну поважають батьки вихованців групи та колеги. Вона доброзичлива, позитивна, культурна, товариська людина.

СКЛЯР Тетяна Миколаївна у ЗДО (яслах-садку) № 42 на посаді вихователя працює з вересня 2007 року. За час роботи у закладі зарекомендувала себе як відповідальний, ініціативний, творчий педагог, з високим рівнем професіоналізму. Вона добре володіє ситуацією у дитячому колективі, враховує у роботі індивідуальні особливості своїх вихованців. Поглиблено працює над темою «Економічне виховання дошкільнят». Це сприяє повноцінному пізнавальному, соціально-моральному розвитку дітей, засвоєнню кожною дитиною необхідних знань, умінь, навичок по економічному вихованню. Скляр Т.М. розробила методичні рекомендації по організації роботи з економічного виховання дітей дошкільного віку. Вихователь створила розвивальне середовище, структурним елементом якого є центр розвиваючих ігор «Виховуємо маленьких економістів». Завдяки системному використанню в освітньому процесі розвивального і пізнавального матеріалу з економічного виховання, вихованці групи виявляють самостійність, активність до пізнання навколишнього світу, уміння використовувати набутий досвід під час розв’язання практичних інтелектуальних завдань, виявляють інтерес до світу професій. Тетяна Миколаївна проводить просвітницьку роботу з педагогами та батьками вихованців, є активним учасником семінарів. Скляр Т.М. має артистичні здібності, приймає активну участь у проведенні театралізованих вистав, тематичних святах закладу. Тетяну Миколаївну поважають батьки вихованців групи та колеги. Вона доброзичлива, позитивна, культурна, товариська людина.

РОМАНЕЦЬ Людмила Миколаївна у ЗДО (яслах-садку) № 42 на посаді музичного керівника працює з вересня 2021 року. За час роботи у закладі зарекомендувала себе як відповідальний, ініціативний, творчий педагог, з високим рівнем професіоналізму. Педагог добре володіє методикою музичного виховання, знає психологію дітей дошкільного віку, враховує індивідуальні та вікові особливості кожної дитини, втілює в практику роботи нові ідеї, найбільш ефективні форми, методи і засоби музичного виховання дітей дошкільного віку, застосовує новітні музично-педагогічні технології. Професійно підходить до складання сценаріїв музичних вистав, ігор-драматизацій, концертів, розваг та інших форм організації музичної діяльності дітей. Романець Л.М. поглиблено працює над проблемною темою «Музична гра-казка, як засіб розвитку творчих здібностей у дітей дошкільного віку». Використання на заняттях музичних ігор дає можливість більш змістовно здійснювати музичне виховання, що стимулює розвиток музичних здібностей дошкільників. Велику увагу приділяє патріотичному вихованню дітей, прищепленню любові до народних традицій, обрядів, української народної творчості. В своїй роботі максимально використовує потенціал українського музичного фольклору в усіх доступних для дітей дошкільного віку формах (пісні, танці, народні ігри, гра на музичних інструментах). Педагог постійно знаходиться в творчому пошуку, ділиться педагогічними знахідками з колегами, приймає активну участь в методичній роботі закладу дошкільної освіти. Людмила Миколаївна проводить просвітницьку роботу з педагогами та батьками вихованців. Романець Л.М. поважають батьки вихованців та колеги. Людмила Миколаївна доброзичлива, культурна, ввічлива, товариська людина.

Кiлькiсть переглядiв: 334

Коментарi